Ελλάδα +30 210 28 43 464
  • Το καλάθι αγορών είναι άδειο!

Πολιτική Επιστροφών

Πριν την επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210-2837853 ή στο info@shopitnow.gr

Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται στα ακόλουθα στοιχεία :

Προς: « Γ. Ντούπης & Γ Παρηγοράκης Ο.Ε. με έδρα στη Μεταμόρφωση, Ιωάννου Πολέμη 1 & Νιρβάνα, Τ.Κ. 14451, Τηλ. 210-2837853 »

Επιπλέον, για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.

Η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται σε διάστημα 14 ημερών -το αργότερο- από την επιστροφή και παραλαβή από εμάς των προϊόντων.

 

  • Ελαττωματικό Προϊόν

Σε περίπτωση που η επιστροφή γίνεται λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή δικού μας λάθους, η επιστροφή γίνεται δεκτή εφόσον μας ειδοποιήσετε σε χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο των 14 ημερών. Εμείς, σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας, καθώς και στα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.
 

  • Δικαίωμα υπαναχώρησης

Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως από την από απόσταση πώληση εγγράφως εντός 14 ημερολογιακών ημερών επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Το δικαίωμα αυτό εκκινεί από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων. Η εντός 14 ημερολογιακών ημερών αποστολή της δήλωσης υπαναχώρησης ή αποστολή των προϊόντων, θα θεωρείται αρκετή για την εμπρόθεσμη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης.

Σε περίπτωση που η επιστροφή γίνεται με υπαιτιότητα του πελάτη, τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο των 14 ημερών. Τα προϊόντα επιστρέφονται με έξοδα του πελάτη ή προσκομίζονται από τον ίδιο τον πελάτη στην έδρα της επιχείρησης (Μεταμόρφωση - Ιωάννου Πολέμη 1 & Νιρβάνα), μαζί με τη φόρμα υπαναχώρησης.

Δείτε το υπόδειγμα της φόρμας υπαναχώρησης (πατώντας ΕΔΩ)

Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, θα πρέπει να αποκατασταθεί με χρηματική αποζημίωση κάθε τυχόν απομείωση της αξίας του εμπορεύματος, μόνο στην περίπτωση και στον βαθμό που αυτή οφείλεται στη μεταχείριση του προϊόντος που εκφεύγει της ειθισμένης εξέτασης των χαρακτηριστικών και της λειτουργικότητας του προϊόντος. Ως «ειθισμένη εξέταση των χαρακτηριστικών και της λειτουργικότητας του προϊόντος», εννοείται η δοκιμή των σχετικών αγαθών, όπως αυτή είναι δυνατό να ελάμβανε χώρα και όπως συνηθίζεται σε ένα φυσικό κατάστημα.

Ο πελάτης θα βαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής. Κάθε χρηματική υποχρέωση για την καταβολή ποσών (π.χ. εξόδων μεταφοράς, αποζημίωσης) θα πρέπει να εκπληρώνεται εντός 30 ημερών, εκκινώντας από τον χρόνο αποστολής της δήλωσης υπαναχώρησης από εσάς ή της επιστροφής του εμπορεύματος.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό μας κατάστημα (Μεταμόρφωση - Ιωάννου Πολέμη 1 & Νιρβάνα) και ταυτόχρονα, αυτά έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.

Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και με την προϋπόθεση ότι έχει επιστραφεί το προϊόν στην εταιρεία Γ. Ντούπης & Γ Παρηγοράκης Ο.Ε., η αξία του προϊόντος θα επιστρέφεται στον πελάτη. Ρητώς συμφωνείται και ο πελάτης παρέχει ήδη την ανέκκλητη εντολή και συναίνεσή του προς τούτο, η εταιρεία μας να δικαιούται να παρακρατά από το επιστρεφόμενο ποσό τα έξοδα επιστροφής, τα οποία βαρύνουν τον πελάτη καθώς και τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής ή απομείωσης της αξίας του προϊόντος λόγω φθοράς ή βλάβης του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες του πελάτη.

Ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που έχει επιλέξει ο πελάτης κατά την παραγγελία του, θα  γίνει αντίστοιχα και η επιστροφή χρημάτων:
- Για Αντικαταβολή ή Κατάθεση σε τράπεζα θα πρέπει να μας δώσετε το IBAN ενός τραπεζικού λογαριασμού, το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου καθώς και την τράπεζα την οποία αφορά.
- Για Paypal θα γίνεται επιστροφή μέσω Paypal.

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ & ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

  • Στο φυσικό μας κατάστημα

​Μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημά μας όπου το προσωπικό μας θα ελέγξει την κατάσταση του προϊόντος και θα σας εξυπηρετήσει. Αν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε αντικατάσταση του προϊόντος ή αλλαγή του προϊόντος με κάποιο άλλο, συστήνεται να επικοινωνήσετε προηγουμένως με το κατάστημά μας, ώστε να επιβεβαιώσετε τη διαθεσιμότητα του νέου προϊόντος.

  • Αποστολή προϊόντος

Μπορείτε να μας αποστείλετε το προϊόν ακολουθώντας την εξής διαδικασία:

Αρχικά συσκευάζετε τα προϊόντα στο κουτί στο οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας. Μέσα στη συσκευασία τοποθετείτε συμπληρωμένο το έντυπο υπόδειγμα (PDF) υπαναχώρησης (σε περίπτωση που αυτός είναι ο λόγος για την επιστροφή του προϊόντος), και τέλος αποστέλλετε το δέμα.

Για περαιτέρω απορίες και καθοδήγηση σχετικά με την αποστολή του προϊόντος μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο τηλ. 210-2837853.


ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

1. Εφόσον καταχωρίσετε την παραγγελία σας στον ιστοχώρο μας ή πραγματοποιήσετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας, ή αποστείλετε FAX με την παραγγελία σας, σε ώρες εκτός του ωραρίου 10:00 - 19:00 τις ημέρες (Δευτέρα - Παρασκευή), είναι δυνατή η ακύρωσή της α) με μεταγενέστερο της παραγγελίας e-mail στο info@shopitnow.gr και β) με ενημέρωση του Shopitnow.gr στο τηλ. 210-2837853, εφόσον τα προϊόντα ΔΕΝ έχουν παραδοθεί προς αποστολή.

2. Σε κάθε άλλη περίπτωση, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο τηλ. 210-2837853 ή με e-mail στο info@shopitnow.gr ή επισκεπτόμενοι το κατάστημά μας, εφόσον τα προϊόντα ΔΕΝ έχουν παραδοθεί προς αποστολή. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, να γνωρίζετε τον αριθμό της παραγγελίας σας.


Παρατηρήσεις

Το Shopitnow.gr διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει νομίμως την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστοχώρο του.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, το Shopitnow.gr, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προιόντων μας, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (αρθρ. 281 ΑΚ).

Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.