Ελλάδα +30 210 28 43 464
  • Το καλάθι σου είναι άδειο!

Συχνές Ερωτήσεις

  • Το ρολόι μου δεν δείχνει την σωστή ώρα. Πως το διορθώνω;

Κατεβάζουμε και εγκαθιστούμε την κατάλληλη εφαρμογή στο κινητό μας. Ανοίγουμε το Bluetooth, ανοίγουμε την εφαρμογή που κατεβάσαμε, αναζητούμε το ρολόι μας και πατάμε «Σύνδεση». Το ρολόι θα συγχρονιστεί και θα πάρει την ώρα και την ημερομηνία του κινητού μας τηλεφώνου.

  • Πως φορτίζω το ρολόι μου;

Συνίσταται να χρησιμοποιούμε θύρα USB σε ηλεκτρονικό υπολογιστή, τηλεόραση κλπ. Επίσης, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε φορτιστή 5V 1A ή μικρότερης ισχύος. Μια πλήρης φόρτιση γίνεται σε περίπου 2 ώρες. ΠΡΟΣΟΧΗ: αν αφήνουμε το ρολόι να φορτίζει όλο το βράδυ υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να μειωθεί ο χρόνος ζωής της μπαταρίας.

  • Το ρολόι μου δεν συνδέεται με το κινητό μου ή κάνει αποσυνδέσεις. Τι να κάνω;

Αρχικά, κατεβάζουμε και εγκαθιστούμε την κατάλληλη εφαρμογή στο κινητό μας. Ανοίγουμε την εφαρμογή και αναζητούμε τη συσκευή για να συνδεθούμε. ΠΡΟΣΟΧΗ: η σύνδεση πρέπει να γίνει αποκλειστικά μέσα από την εφαρμογή και όχι απευθείας μέσω Bluetooth, αλλιώς δεν θα λειτουργούν οι ειδοποιήσεις. Σε τέτοια περίπτωση μπορούμε να δοκιμάσουμε το εξής:

  1. Ανοίγουμε τις Ρυθμίσεις – Bluetooth.
  2. Βρίσκουμε το ρολόι μας και το αποσυνδέουμε.
  3. Κλείνουμε το Bluetooth του κινητού μας για ένα λεπτό και το ανοίγουμε ξανά.
  4. Ανοίγουμε την εφαρμογή, αποσυνδέουμε το ρολόι, εάν είναι συνδεδεμένο, και μετά το ξανασυνδέουμε.
  5. Το κινητό μας θα εμφανίσει ένα μήνυμα για σύζευξη μέσω Bluetooth και επιλέγουμε «Σύζευξη».
  • Γιατί δεν λαμβάνω ειδοποιήσεις για τα μηνύματά μου;

Θα πρέπει να ελέγξουμε ότι το τηλέφωνό μας έχει δώσει τις απαραίτητες άδειες στην εφαρμογή για να μας στέλνει τις ειδοποιήσεις. Το ελέγχουμε από τη διαχείριση εφαρμογών στις ρυθμίσεις του κινητού μας, όπως και μέσα από την εφαρμογή. Μια καθυστέρηση λίγων δευτερολέπτων των ειδοποιήσεων στο ρολόι μας είναι απόλυτα φυσιολογική.

  • Γιατί υπάρχει μεγάλη απόκλιση μεταξύ των μετρήσεων των παλμών μου;

Όπως σε όλες τις μετρήσεις παλμών, η ακρίβεια της μέτρησης εξαρτάται από την ψυχολογία του ατόμου, την τοποθεσία, τον τύπο και την ένταση της άσκησης που έχει προηγηθεί. Θα πρέπει να εξασφαλίζουμε ότι το ρολόι εφαρμόζει σωστά στον καρπό μας, χωρίς να καλύπτεται η επιφάνεια του ρολογιού από κάποιο ύφασμα. Για να βελτιώσουμε την ακρίβεια της μέτρησης αφήνουμε περίπου ένα δάχτυλο απόσταση από τον καρπό, όταν δεν κάνουμε κάποια άσκηση, ή δύο περίπου δάχτυλα σε περίπτωση που αθλούμαστε.

  • Γιατί η μέτρηση των βημάτων μου και της απόστασης είναι λάθος;

Επειδή το βήμα κάθε ανθρώπου είναι διαφορετικό, υπολογίζουμε τον αριθμό των βημάτων με βάση έναν μεγάλο αριθμό δειγμάτων με βήματα. Σε ένα μικρό κομμάτι ανθρώπων θα υπάρχει απόκλιση στην μέτρηση. Συνιστούμε να βάζουμε ακριβή στοιχεία για το φύλο, το ύψος, το βάρος κλπ. όταν μας τα ζητάει η εφαρμογή, για να βελτιώσουν την ακρίβεια της μέτρησης. Συνεχίζουμε να συλλέγουμε δεδομένα ώστε να μειωθούν οι αποκλίσεις.

  • Γιατί τα δεδομένα του ύπνου μου δεν είναι ακριβή ή δεν συγχρονίζονται στην εφαρμογή;

Αρχικά, σιγουρευόμαστε ότι το ρολόι μας δείχνει τη σωστή ώρα και είναι συνδεδεμένο με το κινητό μας. Το ρολόι δεν καταγράφει δεδομένα ύπνου κατά τη διάρκεια της ημέρας (π.χ. έναν μεσημεριανό ύπνο). Το ρολόι μετράει τα δεδομένα του ύπνου βασιζόμενο στη συχνότητα των κινήσεων. Μετά από ένα χρονικό διάστημα όπου δεν υπάρχει καμία κίνηση, το ρολόι αναγνωρίζει πως πλέον βρισκόμαστε σε κατάσταση «ύπνου» και αρχίζει η καταγραφή των δεδομένων. Τέλος, συνιστούμε να συγχρονίζουμε το ρολόι μας αφού έχουμε σηκωθεί από το κρεβάτι και έχουμε κάνει τουλάχιστον 50 συνεχόμενα βήματα, καθώς τότε το ρολόι ανιχνεύει κίνηση, «καταλαβαίνει» πως έχουμε ξυπνήσει και σταματάει η καταγραφή των δεδομένων.

  • Γιατί αργεί να εντοπίσει τη θέση GPS μου; (εάν υπάρχει λειτουργία GPS)

Την πρώτη φορά που προσπαθεί να εντοπίσει τη θέση μας μέσω GPS είναι φυσιολογικό να υπάρχει μία μικρή καθυστέρηση. Αν συνδεθούμε την εφαρμογή και περιμένουμε λίγα λεπτά, θα εντοπίσει τη θέση μας γρηγορότερα.

  • Γιατί η διαδρομή που έκανα δεν καταγράφηκε με ακρίβεια; (εάν υπάρχει λειτουργία GPS)

Η ισχύς του σήματος GPS είναι μεγαλύτερη σε ανοιχτούς χώρους, άρα και η ακρίβεια με την οποία καταγράφεται η διαδρομή που ακολουθήσαμε. Εάν παρεμβάλλονται ψηλά κτίρια ή άλλα φυσικά εμπόδια ενδέχεται να μειωθεί η ισχύς του σήματός μας, άρα και η ακρίβεια της διαδρομής που θα καταγραφεί.

  • Είναι το ρολόι μου αδιάβροχο;
  • Κατηγορία IP68: είναι αδιάβροχο μέχρι τα 3 μέτρα βάθος. Μπορείτε να το φοράτε ακόμα και στην θάλασσα αρκεί να το ξεπλένετε όταν βγαίνετε από αυτή.
  • Κατηγορία IP67: είναι αδιάβροχο μέχρι το 1 μέτρο βάθος. Συνίσταται για επαφή με το νερό και παροδική βύθιση, παράδειγμα στο πλύσιμο των πιάτων. Να αποφεύγεται η επαφή με καυτό νερό και η χρήση σε θάλασσα με αλμυρό νερό.
  • Κατηγορία IP66: είναι αδιάβροχο σε παροδική επαφή με το νερό, παράδειγμα στο ντουζ (όχι ζεστό νερό)
  • Κατηγορία αδιάβροχο μόνο σε τυχαία επαφή με το νερό. Δηλαδή σε βροχή, ιδρώτα, κτλ.

(Μπορείτε να δείτε σε ποια κατηγορία ανήκει το ρολόι σας μέσα από την ιστοσελίδα μας)