Ελλάδα +30 210 28 43 464
  • Το καλάθι σου είναι άδειο!

Όροι συναλλαγών

ΟΡΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

στο δικτυακό μας κατάστημα

5. Ευθυνόμαστε κατά νόμο για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος. Ελαττωματικό, είναι το προϊόν το οποίο δεν παρέχει την προβλεπόμενη απόδοση σύμφωνα με τις προδιαγραφές του ή και την ευλόγως αναμενόμενη ασφάλεια εν όψει όλων των ειδικών συνθηκών και, ιδίως, της εξωτερικής εμφάνισής του, της αναμενόμενης χρησιμοποίησής του και του χρόνου κατά τον οποίο τέθηκε σε κυκλοφορία. Δεν είναι ελαττωματικό ένα προϊόν για μόνο το λόγο ότι μεταγενέστερα τέθηκε σε κυκλοφορία άλλο τελειότερο.

6. Δεν ευθυνόμαστε αν το ελάττωμα δεν υπήρχε όταν το προϊόν τέθηκε σε κυκλοφορία, αν οφείλεται στο γεγονός ότι το προϊόν κατασκευάστηκε σύμφωνα με κανόνες αναγκαστικού δικαίου, αν όταν το προϊόν τέθηκε σε κυκλοφορία, το επίπεδο επιστημονικών και τεχνικών γνώσεων δεν επέτρεπε τη διαπίστωση του ελαττώματος.

7. Στην περίπτωση που θεωρείτε ότι το προϊόν που παραγγείλατε δεν συμμορφώνεται, κατά τη στιγμή της παράδοσής του, με τους όρους της Σύμβασης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας μέσω της διαδικτυακής μας φόρμας επικοινωνίας, περιγράφοντας λεπτομερώς το προϊόν και το ελάττωμά του, ή τηλεφωνώντας μας στο 210-2843464 και θα σας δώσουμε οδηγίες για τις περαιτέρω ενέργειες.

8. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το προϊόν  φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ή σε περίπτωση που σας παρέχουμε απευθείας την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:

Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής ή επισκευή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση τους σε εσάς. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ.) και πλήρη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:

Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου ελαττώματος.

Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από εμάς, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή σας.

Αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος.

Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται είτε από εσάς στο φυσικό μας κατάστημα είτε μέσω courier. Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courier, βαρύνεστε με τα έξοδα της αποστολής προς εμάς και εμείς  με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.

Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται και στην συνέχεια επικοινωνούμε μαζί σας για ενημέρωσή σας σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου. Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από εμάς άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή σας προς εμάς.

9. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η εταιρεία μας θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη μας. Η εταιρεία μας κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της εταιρείας μας προς εσάς.

10. Έχετε τη νομική υποχρέωση να λάβετε τη δέουσα επιμέλεια των προϊόντων, ενώ βρίσκονται στην κατοχή σας. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα έχουμε δικαίωμα να ζητήσουμε αποζημίωση από εσάς, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνουμε μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής μας αυτής έναντι του πελάτη.

 

Πώς θα ακυρώσετε την παραγγελία σας

Εφόσον καταχωρίσετε την παραγγελία σας στον ιστότοπό μας ή πραγματοποιήσετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας, ή αποστείλετε FAX με την παραγγελία σας, σε ώρες εκτός του ωραρίου 10:00 - 19:00 τις ημέρες (Δευτέρα - Παρασκευή), είναι δυνατή η ακύρωσή της α) με μεταγενέστερο της παραγγελίας e-mail στο [email protected] και β) με ενημέρωση του Shopitnow.gr στο τηλ. 210-2843464, εφόσον τα προϊόντα ΔΕΝ έχουν παραδοθεί προς αποστολή. Σε κάθε άλλη περίπτωση, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο τηλ. 210-2843464 ή με e-mail στο [email protected]ή επισκεπτόμενοι το κατάστημά μας, (Πάρνηθος 55, Μεταμόρφωση Αττικής) εφόσον τα προϊόντα ΔΕΝ έχουν παραδοθεί προς αποστολή. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, να γνωρίζετε τον αριθμό της παραγγελίας σας.

Εάν ακυρώσετε μια παραγγελία, εμείς θα επιστρέψουμε οποιαδήποτε χρήματα έχουν καταβληθεί από εσάς. Η επιστροφή θα γίνει στην κάρτα ή λογαριασμό PayPal που χρησιμοποιήσατε, για την πληρωμή της παραγγελίας.

 

Ασφαλή προϊόντα - Όροι εγγύησης

Τα προϊόντα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος είναι προϊόντα διαρκείας τα οποία φέρουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς λειτουργίας. Τα προϊόντα συνοδεύονται από γραπτές οδηγίες χρήσης (πλην των απλών στη χρήση προϊόντων) και από γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας εύλογης διάρκειας, στην ελληνική γλώσσα. Το έντυπο της εγγύησης περιλαμβάνει πάντοτε την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση της συσκευής έχει διάρκεια σύμφωνα με το κατασκευαστή από την ημερομηνία αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος, εφ' όσον πληρούνται οι παρακάτω όροι:

  • Να υπάρχει η εγγύηση της αντιπροσωπείας και η απόδειξη αγοράς συσκευής.
  • Να μην έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής ( Σειριακός αριθμός –Serial No.)
  • Να μην εξαιρείται η βλάβη με βάση το έντυπο της εγγύησης του κατασκευαστή.

Εγγυόμαστε πως οποιοδήποτε προϊόν αγορασμένο από εμάς μέσω του ιστότοπού μας είναι σύμφωνο με τη σχετική σύμβαση πώλησης για τουλάχιστον δύο χρόνια από την παράδοση του προϊόντος βάσει της νομοθεσίας της ΕΕ, αλλά το εθνικό δίκαιο μπορεί να σας παράσχει πρόσθετα δικαιώματα. Η συμμόρφωση με τη σύμβαση πώλησης σημαίνει ότι τα προϊόντα είναι σύμφωνα με την περιγραφή στον ιστότοπό μας, είναι κατάλληλα για τους σκοπούς για τους οποίους προϊόντα του ίδιου τύπου συνήθως χρησιμοποιούνται και εμφανίζουν την ποιότητα και την απόδοση που είναι συνήθεις για τα προϊόντα του ιδίου τύπου και μπορεί εύλογα να προσδοκάται. Αυτή η νόμιμη εγγύηση καλύπτει επίσης τις ζημίες που μπορεί να προκύψουν κατά την αποστολή. Σε περίπτωση έλλειψης συμμόρφωσης, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την επαναφορά της συμμόρφωσης των προϊόντων δωρεάν μέσω επισκευής ή αντικατάστασης ή αν αυτό είναι αδύνατο ή δυσανάλογο, την κατάλληλη μείωση της τιμής ή επιστροφής χρημάτων. Αν το προϊόν που αγοράσατε έχει υποστεί ζημιά, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας. Αυτή η νόμιμη εγγύηση δεν επηρεάζει ούτε παρεμβαίνει με κανένα από τα υπόλοιπα δικαιώματά σας ως πελάτη τα οποία βασίζονται σε εθνικούς νόμους και κανονισμούς. Τα δικαιώματά σας βάσει της νόμιμης εγγύησης καθίστανται άκυρα, αν κάποιος τρίτος πέραν του κατασκευαστή ή οποιασδήποτε υπηρεσίας επισκευής που δεν έχει ανατεθεί από την Εταιρεία τροποποιήσει το προϊόν.

 

Αξιολογήσεις

Ύστερα από μια αγορά μέσω του Ιστότοπου μας, ο χρήστης μπορεί να παρακινηθεί από ή εκ μέρους της εταιρείας μας να αξιολογήσει το διαδικτυακό μας τόπο αφήνοντας μία αξιολόγηση. Διατηρούμε το δικαίωμα – αλλά όχι την υποχρέωση – να αναρτήσουμε μία Αξιολόγηση στον Ιστότοπο ή να τη δημοσιεύσουμε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, περιλαμβάνοντας το όνομα, τον τόπο κατοικίας και την ημερομηνία της αξιολόγησης όπως αυτά παρέχονται από τον Χρήστη.

Διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύσουμε μία Αξιολόγηση αν η εν λόγω αξιολόγηση:

  • είναι σε αντίθεση με τη νομοθεσία ή τους κανονισμούς που βρίσκονται σε ισχύ,
  • είναι σε αντίθεση με τη δημόσια τάξη ή ευπρέπεια,
  • περιέχει προσωπικές πληροφορίες τρίτων,
  • περιέχει URL ή οιανδήποτε μορφή διαφήμισης,
  • είναι δόλια.

 

Διαδικασία Παραπόνων/Καταγγελιών

Εφαρμόζουμε μια διαδικασία παραπόνων, σχετικά με την εκτέλεση της σύμβασης και απαντούμε εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από τη στιγμή που ο πελάτης έχει παρατηρήσει τυχόν ελαττώματα.

Τα παράπονα που υποβάλλονται θα απαντώνται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία λήψης τους. Εάν ένα παράπονο έχει μεγαλύτερο προβλεπόμενο χρόνο επεξεργασίας, θα απαντήσουμε εντός 14 ημερών με βεβαίωση παραλαβής και με ένδειξη του πότε ο πελάτης θα πρέπει να περιμένει μια πιο λεπτομερή απάντηση.

Ως πελάτης θα πρέπει να αναμένετε για περίοδο τουλάχιστον 4 εβδομάδων για να επιλύσουμε το πρόβλημα που μας θέτετε μέσω αμοιβαίας διαβούλευσης. Μετά από αυτή την περίοδο, διατυπώνεται πρόταση που πληροί τις προϋποθέσεις για τη διευθέτηση διαφορών.

Αν δεν είστε ικανοποιημένοι με το χειρισμό του παραπόνου σας μπορείτε να υποβάλετε την καταγγελία σας στην Επιτροπή Διαφορών (Disputes Committee) μέσω της Ευρωπαϊκής πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ). (http://ec.europa. eu/consumers/odr ) είτε στο Συνήγορο του Καταναλωτή.

 

Τελευταία Ενημέρωση, Σεπτέμβριος 2018